nu bbž, pas dacia'as 1.2 yra 96kW ir karkimas kažkaip nekliūna. On 2016.03.06 09:54, news reader wrote: > On 05/03/16 23:46, Dainiushas wrote: >> >>>> >>>> prisikomplektuoju nu! >>> >>> Tiek kalioshu i dacia nepridesi. Net ir brendiniu. >> >> nu nu, >> http://renault.lt/CountriesData/Lithuania/images/cars/pricelists/022016/Espace_LT_updated.pdf >> >> >> >> >>> >>> Taip vienareiksmiskai neteigciau. Jo, pradejo daugiau det visokiu ten >>> balansyriniu velenu. Bet kartu daugeli daliu pradejo daryt is >>> plastiko ar >>> liuminio (prastesne garso izolEtsyjE) beigi drekt inzekshino pagelba >>> paverte i zyzelius (kuom jie is esmes ir yra). >>> >> >> nžn, vieną Dacia su 1.2 mačiau, nieko ten dyzeliško. Gal VAG'as nebemoka >> irgi variklių daryt? > > turiu kaiptik dabar kieme 1.2 tsi apynauji - tai grynas dyzelis. > Darbinis diapazonas 1200-2000. Daugiau sukti nelabai yra prasmes, nes > "traukia" nuo zemu. Aisku tos traukos man nepakanka, kaip ir 1.6 tdi > atveju. Nuo zemu girdeti kazkoks bjaurus karkimas, sakyciau netgi > bjauresnis uz CR dyzeliniu varikliu, nors bendra garso izoliacija kaip > pas skoda liuks. Sanaudos irgi kaip dyzelio, dabar vidurki rodo 5.5, > nors kai pasiemiau ir pavaikiau salta mieste buvo ir 10. Mastant > objektyviai - tai tikrai labai didelis zingsnis i prieki technologiju > prasme lyginant su 20m senumo varikliais, bet sau tokio nenoreciau. > Truksta smagumo, labai jau nuobodus. Siai dienai man optimalus islieka > 2.0 CR tdi. >