Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-03-18 07:57:41
Nevazineje su 6L nesupras. As pamenu irgi domejausi kuo geriau 6
 cilindrai tos pacios kubaturos variklyje, visi truke peciais.
 Dabar netikiu,kad yra tokia pazanga ir stebuklai, kol
 neisitikinsiu kitaip tvirtinsiu kad ypac dizelyje turi but bent 5
 cilindrai (teko matyt tokiu volvu, dirba daug maz
 pakenciamai)

Man pries 10 metu cia aiskino kad baigt su senienom sest i
 siuolaikine, nu sedau i tuomet grupso nuomone siuolaikine? Ka
 radau? Windausus ant ratu, jokio is esmes progreso, tik dar
 labiau nepatikima aparata, kur net neverta irankiu veziotis, jei
 suges pakeliui net nezinosiu kur gedimo ieskoti. Jei tai pazanga,
 man jos nereikia. Nu traukia truputi geriau, bet ar as i rali
 ruosiuos? Su e28 524td dalyvaudavau megeju raliuose ir dar
 pakraudavau kitiems paruostiems bolidams.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/