Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > o nes?mon? nes? Nes tas 525d toks irgi...to emmm....toks nelabai. Apart > ?e?i? cilindr? :) > > Na ir GT turb?t +200kg storesnis. > > On 2016.02.14 20:20, marijonas wrote: >> Invertuota panda <fake@email.yes> Wrote in message: >>> On 2/13/16 18:23, Dainiushas wrote: >>> > tai jei senas trilitrinis 400Nm@2000rpm, o naujas dvilitrinis >>> > 500Nm@1500rpm, tai kuris ?ia elgiasi nesolid?iai? :) >>> >>> Px tie skaiciukai, esme kaip tas varinkelis elgiasi realybeje. Kitaip >>> tariant, koks jo "charakteris". Geras 6-kaushis prie zemu apsuku dirba >>> nepalyginamai lygiau ir "solidziau" nei uzbombintas 4-kausis. >>> >>> Nebutum traxtoristas ir daciju egzpertas, pasiulyciau realiai pabandyt >>> paciam :) >>> >>> >>> >> >> teisybe. >> pusdieni vazinejau su 520d gt, >> tai palyginus su 15m senumo 525d >> to gt variklis pasirode nesamone. Nors skaiciais turbut tas >> 4cilindris atrodo geriau. >> > > Dirba negraziai, traukia nesmagiai. Likau nesuprates prasmes 4cil bmw uz belenkiek pinigu, kuris vaziuoja prasciau uz sena kiaule. -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/