Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-02-15 19:09:15
Taip, nors 5. As nesu uzsiciklines ant bmw, 5 cilindru audi/volvo
 variklis, jei tvarkingas dirba fantastiskai mielai. Kaip tik
 siandie pasedejau, tas minetas mygtukas 15 minuciu tokiu oru,
 pirma kart jungiau. O mano dabartine ne rodiklis, as iki siol
 manau kad bmw 2.4 td ar d geriausias visu laiku dizelinis
 variklis, ju turejau bent 6, ne vieno remonto, tyla salone, darbo
 tolygumas... dabrtiniam 2000 metu dizeliui toli, net ne
 cilindruose, dirba taip kaip benzas kas 10 sek sudrebedamas. Ar
 kas matet toki benzinini, kuris dirba nesudrebedamas bent karta
 per 10 min? Man neteko. O tokiu dizeliu turejau ne viena, gal
 sita pavyks davest, neslepiu kad pirkau pigiai detaliu kruva, nu
 vaziuoja, nepaveda, bet tai dar ne mano masina del kurios esu
 ramu- nu ten kliba ten barska bet iki tikslo davaziosim, sitoj
 niks nekliba ir nebarska bet tikrai negarantuoju kad iki tikslo
 davaziuosim.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----