Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-20 23:26:36
On Tue, 16 Feb 2016 02:12:36 +0200, Dainiushas wrote:

> aš nelyginu. aš noriu pasakyt, kad jei dabar daryt 6cil, tai prasmę turi
> nuo kokių 200kW. bet tada jau tau kaina nepatinka, nes nu nesigauna

Tai cia tau taip. O man jis turi prasme jau vien todel, kad nesipurto ir
garsas padorus. Zinoma ne toks malonus mano ausiai kaip pas 5 cyl, bet
vistiek nepalygint geriau nei pas 4kausius.

> pigiai. Nes reikia ir transmisijos ir pakabos ir stabdžių ir ratų kad
> ant jų užsimautų.

> o kas kardinaliai kitaip? +150kG kažkiek įtakoja. Bet BNW ir
> padeklaruota daugiau nei škodai. O ką ten kardanas valgo, kurioj vietoj?

Jau vien savo inercija ir likusiais nuostoliais. Plius BNV uz skoda
tikrai daugiau nei 150kg sunkesnis.

--
kthxbai.