o vanduo cia prie ko ? "svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message news:nav7ld$m8j$1@trimpas.omnitel.net... > 2 siurbliai iki to filtro po kapotu, jie man beda e34, 36 or > sitoj, visose keiciau, ir kas nemaloniausia, kad sustoja kaip > kirviu nukirtus netikeciausiu momentu. > > > -- > > svyt /e39 > > > > "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> Wrote in message: >> kur praleidzia? filtra po kapotu matei? >> >> "svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message >> news:nau65b$dmo$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sietelis ten, o ne filtras, pvz vandeni praleidzia, kas svyruojant >>> temperaturai yra labai negerai. >>> >>> >>> -- >>> >>> svyt /e39 >>> >>> >>> >>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message: >>>> filtras yra. kadanors atrasi ;) >>>> >>>> "svyt" wrote in message news:naqcsu$k6e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> :D esi tiesus, as irgi ypac toli atgal gryzt nenoriu, lakau kad >>>> bmw e28, 34 524 d vairklis buvo tobulas. Dabartinis m57 ar koks >>>> ten 2.5 ir 3 litru varikliai gal net geresni, ju beda kad kuro >>>> padavime nera filtro. Tipo benzokolonkes filtro turi uztekt, jei >>>> pilineciau ne kolonkej o kanistrais , kaip kadaise e36 318tds tai >>>> buvo rimta beda, ir butu dabar jei darboviete nepiltu >>>> kuro. >>>> >>>> >>>> -- >>>> >>>> svyt /e39 >>>> >>>> >>>> >>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message: >>>>> zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo >>>>> garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai >>>>> toliau. >>>>> >>>>> "svyt" wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau >>>>> smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu >>>>> apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo >>>>> voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja >>>>> uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties >>>>> tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc >>>>> kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos. >>>>> Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes, >>>>> vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant >>>>> 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip >>>>> vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to >>>>> variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su >>>>> pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai >>>>> prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu >>>>> voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> -- >>>>> >>>>> svyt /e39 >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: >>>>>> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek >>>>>> reikia >>>>>> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu. >>>>>> >>>>>> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote: >>>>>>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel >>>>>>> susieis i darbo tolyguma? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> ----Android NewsGroup Reader---- >>>> http://usenet.sinaapp.com/ >>>> >>> >>> >>> ----Android NewsGroup Reader---- >>> http://usenet.sinaapp.com/ >> >> > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/