Tema: Re: ups.....
Autorius: Igaliotinis
Data: 2016-02-28 18:44:49
o vanduo cia prie ko ?

"svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message 
news:nav7ld$m8j$1@trimpas.omnitel.net...
> 2 siurbliai iki to filtro po kapotu, jie man beda e34, 36 or
> sitoj, visose keiciau, ir kas nemaloniausia, kad sustoja kaip
> kirviu nukirtus netikeciausiu momentu.
>
>
> -- 
>
> svyt /e39
>
>
>
> "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> Wrote in message:
>> kur praleidzia? filtra po kapotu matei?
>>
>> "svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message
>> news:nau65b$dmo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sietelis ten, o ne filtras, pvz vandeni praleidzia, kas svyruojant
>>> temperaturai yra labai negerai.
>>>
>>>
>>> -- 
>>>
>>> svyt /e39
>>>
>>>
>>>
>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
>>>> filtras yra. kadanors atrasi ;)
>>>>
>>>> "svyt"  wrote in message news:naqcsu$k6e$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> :D esi tiesus, as irgi ypac toli atgal gryzt nenoriu, lakau kad
>>>> bmw e28, 34 524 d vairklis buvo tobulas. Dabartinis m57 ar koks
>>>> ten 2.5 ir 3 litru varikliai gal net geresni, ju beda kad kuro
>>>> padavime nera filtro. Tipo benzokolonkes filtro turi uztekt, jei
>>>> pilineciau ne kolonkej o kanistrais , kaip kadaise e36 318tds tai
>>>> buvo  rimta beda, ir butu dabar jei darboviete nepiltu
>>>> kuro.
>>>>
>>>>
>>>> -- 
>>>>
>>>> svyt /e39
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
>>>>> zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo
>>>>> garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai
>>>>> toliau.
>>>>>
>>>>> "svyt"  wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau
>>>>> smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu
>>>>> apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo
>>>>> voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja
>>>>> uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties
>>>>> tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc
>>>>> kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos.
>>>>> Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes,
>>>>> vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant
>>>>> 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip
>>>>> vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to
>>>>> variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su
>>>>> pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai
>>>>> prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu
>>>>> voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;)
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>>
>>>>> svyt /e39
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message:
>>>>>> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek
>>>>>> reikia
>>>>>> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu.
>>>>>>
>>>>>> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote:
>>>>>>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel
>>>>>>>   susieis i darbo tolyguma?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>> ----Android NewsGroup Reader----
>>>> http://usenet.sinaapp.com/
>>>>
>>>
>>>
>>> ----Android NewsGroup Reader----
>>> http://usenet.sinaapp.com/
>>
>>
>
>
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/