> Na tai naturalu kad kontoros ne tuo pat metu vystosi. VAG'as parode is > kur grybai dygsta, bnv pasikase subine ir padare dvigubus vanosus. Ir > problema issisprende, atsirado torkas ant zemu ir ant aukstu. Zinoma tik > tada kai minetas vanosas apskritai nesugedes, kas nutinka po ~50tkm > ridos :) nu, jei nesugedęs > http://www.golf4.de/images/imported/2012/09/38.gif > http://www.e39-forum.de/attachments/2987.jpg > bbž, man ten tarp M52 ir M54 skirtumo tiek kiek skiriasi kubatūra. Ar ne? > Turint omeny, kad pas turba yra lagas, o pas atmosfernika ne, pas > dualvanosini m54 nematau kazkokio radikalaus skirtumo. Pas m52 tai jo, > momentas buvo nesuper. > nu, pas M52 10% mažiau kubatūros, panašiai mažiau torko. Nes nu nėra stebuklų su atmosferikais, nėra.... > > Arba pvz aliktronika: pas ta pati tavo minima pascata beigi netgi golpa4 > atsirado skydeliai su prabangiais LCD ekranais. BNV kazka tokio troikese > pagimde tik E90. > kita vertus, ne toks prabvangus bet ekranas E32 buvo jau 1987