Tema: Re: ups.....
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-14 20:25:07

> Bugtai keturkausiai kazkuom geresni. Jei tiket tuom ka raso murzilkos,
> tai pas juos gerokai daugiau problemu nei pas 6-kausius.

na tai čia dar kitas reikalas, kad "tikri" gamintojai nuo didelio rašto
išėjo iš krašto.

> Tai jei nejautriai reaguot, tai gal dar pridekim i palyginima Dacia? Kaip
> jau rasiau (zhr zhemiau), tau kaip traxtoristui nesuprast :)

aš tik noriu pasakyt, kad straight six privalumai liko tik subjektyvūs
ir už tai nelabai kas nori mokėt baPkes.

> Tai kad ir iki siol atseit nesupranti.

nu, atseit

> Tai visada taip buvo ir visada taip bus. Pvz pas troikes jau ir pries 20
> metu keturkausiai sudare gal kokius 80% visos produkcijos. Dabar kai bnv
> pakele "real deal" kainas tokiu bus dar zymiai maziau.

o tai kas jiems belieka, kai trendai nuėjo ant turbo? Kai net reno gavno
turi keturkaušį su 200kW? Ir kai patys turi dvilitrį su panašiai? Gamint
atmosferiką dvilitrį su šešiais cilindrais, 0.6 galios ir 1.5x kuro
sąnaudomis? Įsivaizduoji ką murzilkos apie tokį parašytų?

> Kuom tau karutis uz 40keur kibiras? Del V8 tai padaro be jokiu problemu,
> see Alpina B7. Ten jokiu tricksu, ka gali alpina gali ir bnv, ir zymiai
> mazesne savikaina.

O jai M760 duot Alpinai? :)