Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-22 09:58:25
o uzh ka ten tarkuoja ta subine? gali gi nusipirkt koky nori varikli, v8 
biturbo arba 1.5ltr 3 cilindru. esme turbut kiek kitur, NA papraschiausiai 
ishsiseme. Kai pradedant nuo ~1985 kai buvo plachiau pradetos naudot 
ipurskimo sistemos iki 2000-2003 kai buvo NA jau su vanosais, 
valvetronicais, direct injection buvo gan pasistumeta i prieki lyginant su 
kokiu e12 520 kur buvo 60ag ir 80Nm ish litro veliau pas civilines jau buvo 
85ag ir >100Nm ish litro, pas S motorus >100ag ish litro bet ok o kas 
toliau? visi nori daugiau galios ir mazhesniu sanaudu nesakyk kad tu nori 
atvirskchiai. Kokiu budu pakonkuruot su visais kitais gamintojais? ar gal 
priesh kokia RS6 su 4.0biturbo 560nm/700nm 1750-5500rpm prieshpastatyt koky 
M5 su V12 bloku ir 7 litrais ir turbut vistiek tu 700Nm netures jis be kokiu 
3500rpm. bmw ilgai seke pasakas kad mes pries turbo, tolygus vazhiavimas tik 
su NA ir pan. kol technologijos leido padaryt turbo motorus praktiskai be 
lago ir galu gale turedamas tik NA nebepakonkuruosi. O tai kame blogybe? kad 
nepadare 2.2 L6 atmosferiko 320i? tai o kam jo reik gi jau plius minus visi 
suprato kad vienas idealiausiu setupu yra 0.5litro ish cilindro, tai jei 
nori 6 cilindru imi 3.0 ir dziaugies.

"Invertuota panda"  wrote in message 
news:nadb3m$aff$8@trimpas.omnitel.net...

On Sun, 21 Feb 2016 22:50:40 +0200, Arnas wrote:

> jei bmw nusprende kad 330i turi but 4 kaushu, turbut poreikis tokiam
> modeliui didesnis nei kokiam triju litru atmosferikui? paskaitinek

BNV poreikis yra sumazint popierini co2 footprinta, nes virsijus tam
tikra riba daugelyje valstybiu jiem ima tarkuot subine. Todel tenka kiek
imanoma downsizint, nes su tokiais varikliais lengviau uzsiiminet cycle
beatingu ir tuo paciu co2 rodikliu ant popieriaus mazinimu. Tik tiek.

-- 
kthxbai.