o uzh ka ten tarkuoja ta subine? gali gi nusipirkt koky nori varikli, v8 biturbo arba 1.5ltr 3 cilindru. esme turbut kiek kitur, NA papraschiausiai ishsiseme. Kai pradedant nuo ~1985 kai buvo plachiau pradetos naudot ipurskimo sistemos iki 2000-2003 kai buvo NA jau su vanosais, valvetronicais, direct injection buvo gan pasistumeta i prieki lyginant su kokiu e12 520 kur buvo 60ag ir 80Nm ish litro veliau pas civilines jau buvo 85ag ir >100Nm ish litro, pas S motorus >100ag ish litro bet ok o kas toliau? visi nori daugiau galios ir mazhesniu sanaudu nesakyk kad tu nori atvirskchiai. Kokiu budu pakonkuruot su visais kitais gamintojais? ar gal priesh kokia RS6 su 4.0biturbo 560nm/700nm 1750-5500rpm prieshpastatyt koky M5 su V12 bloku ir 7 litrais ir turbut vistiek tu 700Nm netures jis be kokiu 3500rpm. bmw ilgai seke pasakas kad mes pries turbo, tolygus vazhiavimas tik su NA ir pan. kol technologijos leido padaryt turbo motorus praktiskai be lago ir galu gale turedamas tik NA nebepakonkuruosi. O tai kame blogybe? kad nepadare 2.2 L6 atmosferiko 320i? tai o kam jo reik gi jau plius minus visi suprato kad vienas idealiausiu setupu yra 0.5litro ish cilindro, tai jei nori 6 cilindru imi 3.0 ir dziaugies. "Invertuota panda" wrote in message news:nadb3m$aff$8@trimpas.omnitel.net... On Sun, 21 Feb 2016 22:50:40 +0200, Arnas wrote: > jei bmw nusprende kad 330i turi but 4 kaushu, turbut poreikis tokiam > modeliui didesnis nei kokiam triju litru atmosferikui? paskaitinek BNV poreikis yra sumazint popierini co2 footprinta, nes virsijus tam tikra riba daugelyje valstybiu jiem ima tarkuot subine. Todel tenka kiek imanoma downsizint, nes su tokiais varikliais lengviau uzsiiminet cycle beatingu ir tuo paciu co2 rodikliu ant popieriaus mazinimu. Tik tiek. -- kthxbai.