Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-23 08:02:29
skonio reikalas, bet man downsaizingas visai patinka. e92 m3 su popieriniais 
420ag ir S65 4.0 v8 vazhiuoja zymiai prasciau nei F8x su S55 3.0 L6 ir 
431ag. potencialus pirkejas nepagavo bajerio kodel jis gauna tik +10ag, 
todel bmw pasitelke visokius torko kreiviu braizhymus ir lyginimus kad 
irodyt kad tau to F8x reikia :) realiai viskas paprasciau, S65 stockinis 
suka ~390ag o
S55 stockinis ~460ag, tik aisku customeriui ta aiskint gal ir nera gera 
mintis ;) esme tokia kad NA kiek ikvepia tiek ikvepia tu oro srauto 
nekontroliuoji t.y. oras bus karstesnis - ikveps maziau, aukstis bus 
didesnis - ikveps maziau, t.y. tie ju arkliai yra best case scenario. Kai 
pas S55 431ag yra worst case scenario, t.y. tu juos gausi ir prie 850mbar 
atmosferos slegio ir kai lauke +40 :) as apie kuro sanaudas gal nesiplesiu 
(jos skirias ~1.5x realybej) nes tuoj kasnors islys ir reks kad emke perkant 
jos turetu but px.  tas pats su e60 m5 v10 vs f10 m5 v8. Va tau ir blogybe - 
downsaizingas... ;)

"Invertuota panda"  wrote in message 
news:nafmro$ffh$5@trimpas.omnitel.net...

On Mon, 22 Feb 2016 14:28:09 +0200, Dainiushas wrote:

> tigslej, hi gondos piktas kyvis irgi turbo

Nes kitaip neiseina daryt downsizingo.


-- 
kthxbai.