skonio reikalas, bet man downsaizingas visai patinka. e92 m3 su popieriniais 420ag ir S65 4.0 v8 vazhiuoja zymiai prasciau nei F8x su S55 3.0 L6 ir 431ag. potencialus pirkejas nepagavo bajerio kodel jis gauna tik +10ag, todel bmw pasitelke visokius torko kreiviu braizhymus ir lyginimus kad irodyt kad tau to F8x reikia :) realiai viskas paprasciau, S65 stockinis suka ~390ag o S55 stockinis ~460ag, tik aisku customeriui ta aiskint gal ir nera gera mintis ;) esme tokia kad NA kiek ikvepia tiek ikvepia tu oro srauto nekontroliuoji t.y. oras bus karstesnis - ikveps maziau, aukstis bus didesnis - ikveps maziau, t.y. tie ju arkliai yra best case scenario. Kai pas S55 431ag yra worst case scenario, t.y. tu juos gausi ir prie 850mbar atmosferos slegio ir kai lauke +40 :) as apie kuro sanaudas gal nesiplesiu (jos skirias ~1.5x realybej) nes tuoj kasnors islys ir reks kad emke perkant jos turetu but px. tas pats su e60 m5 v10 vs f10 m5 v8. Va tau ir blogybe - downsaizingas... ;) "Invertuota panda" wrote in message news:nafmro$ffh$5@trimpas.omnitel.net... On Mon, 22 Feb 2016 14:28:09 +0200, Dainiushas wrote: > tigslej, hi gondos piktas kyvis irgi turbo Nes kitaip neiseina daryt downsizingo. -- kthxbai.