n42 turbūt metų prieš beveik 15 atsirado ir žiū, vis dar nieko blogo :) On 2/16/2016 1:53 AM, Invertuota panda wrote: > On Mon, 15 Feb 2016 11:10:57 +0200, As wrote: > >> Bet tai kai nesamonigos snekos. >> Kam tas shudas I6 2l reikalingas? > > Man pvz. > >> Taigi aiskiai parase - 70 ar kiek ten % vartotoju galvoja, kad 1er >> varoma priekiu. Isvada - pirkejui px, kiek ten tu cilindru, kas ka varo >> ir t.t. Visai tas negroja. > > Taip, o dauguma valgo makdonaldsuose ir px jiem tie steikai. Reiskia > siol steikai paskelbiami nereikalingais, nebent isskyrus ta atveji kai po > 100$ uz 100g :) > >> Tai del kazkokio ackariko informatiko gaminti 2.0l I6? Kam to reikia? >> Visiems uzteks 2.0L I4 su turbinomis, o kam jau reikia tu I6, tas i >> visokius gaidzius neziuri, ir iskart ima 3.0 I6 ir t.t. >> Juk pasimoke per tiek metu, prigamine nesamoniu M54 2.2i, 2.5i ir t.t > > Kodel nesamoniu? Jei anuos pirko reiskia ju pirkejams nesamones neatrode. > >> Pasidare anlizes pries 15metu jau, kad del dvieju asilu, kurie pirko >> 320i e46 ar 520I e39 koki universala, nx is vis ju gamyba uzsimineti? Ir >> gamybos islaidos didesnes, bereikalingi artikulai, o vartotojui >> nusispajuti ir visiskai to nereikia. > > Taip jei paziuret i statistika, tai beveik galiu lazintis, kad tu > "nesamoniu" anais laikais parduota daugiau nei tikru "330". > >> Is pardavimu/pelnu matosi, kad bmw tokia politka sekmingai veikia, nors >> paskutini menesi mersai jau aplenke, pagrinde kinu rinkoje. > > Kaip tokia politika veikia pasimatys po kurio laiko kai ju imidzas bus > formuojamas dabartines produkcijos, o ne praeities legendu. >