Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-02-28 09:04:11
Sietelis ten, o ne filtras, pvz vandeni praleidzia, kas svyruojant
 temperaturai yra labai negerai.


-- 

svyt /e39



"Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
> filtras yra. kadanors atrasi ;)
> 
> "svyt"  wrote in message news:naqcsu$k6e$1@trimpas.omnitel.net... 
> 
> :D esi tiesus, as irgi ypac toli atgal gryzt nenoriu, lakau kad
> bmw e28, 34 524 d vairklis buvo tobulas. Dabartinis m57 ar koks
> ten 2.5 ir 3 litru varikliai gal net geresni, ju beda kad kuro
> padavime nera filtro. Tipo benzokolonkes filtro turi uztekt, jei
> pilineciau ne kolonkej o kanistrais , kaip kadaise e36 318tds tai
> buvo  rimta beda, ir butu dabar jei darboviete nepiltu
> kuro.
> 
> 
> -- 
> 
> svyt /e39
> 
> 
> 
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message:
>> zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo 
>> garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai 
>> toliau.
>> 
>> "svyt"  wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net...
>> 
>> Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau
>> smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu
>> apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo
>> voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja
>> uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties
>> tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc
>> kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos.
>> Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes,
>> vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant
>> 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip
>> vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to
>> variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su
>> pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai
>> prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu
>> voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;)
>> 
>> 
>> 
>> -- 
>> 
>> svyt /e39
>> 
>> 
>> 
>> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message:
>>> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek reikia
>>> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu.
>>>
>>> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote:
>>>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel
>>>>   susieis i darbo tolyguma?
>>>>
>>>>
>>>
>>> 
>> 
>> 
> 
> 
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/