Sietelis ten, o ne filtras, pvz vandeni praleidzia, kas svyruojant temperaturai yra labai negerai. -- svyt /e39 "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message: > filtras yra. kadanors atrasi ;) > > "svyt" wrote in message news:naqcsu$k6e$1@trimpas.omnitel.net... > > :D esi tiesus, as irgi ypac toli atgal gryzt nenoriu, lakau kad > bmw e28, 34 524 d vairklis buvo tobulas. Dabartinis m57 ar koks > ten 2.5 ir 3 litru varikliai gal net geresni, ju beda kad kuro > padavime nera filtro. Tipo benzokolonkes filtro turi uztekt, jei > pilineciau ne kolonkej o kanistrais , kaip kadaise e36 318tds tai > buvo rimta beda, ir butu dabar jei darboviete nepiltu > kuro. > > > -- > > svyt /e39 > > > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> Wrote in message: >> zinai, svytai, taip prieisim ir iki to kad tobuliausias daiktas buvo >> garvezhys ;) ishlipi su kuvalda "paremontuoji" uzhmeti angliu ir varai >> toliau. >> >> "svyt" wrote in message news:namn8j$51i$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Taip, bet kuo galingesnis variklis ir didesne apkrova tuo sunkiau >> smagraciui prasukti ta laga tarp cilindru darbo eigu, ir ant mazu >> apsuku jauciasi. Nes jau darbo eigos pabaigoje atsidaro ismetimo >> voztuvas kad kuo greiciau ispust, o kitam cilindre tik arteja >> uzsidegimo momentas ir stumt stumokli pradeda tik po mirties >> tasko, kitaip kaltu, detonuotu variklis, reiskia koki 5-10 proc >> kiekviena apsisukima 4 cilindru variklis sukasi is inercijos. >> Sunkus smagratis kuris suteiktu lyguma, gadina dinamines savybes, >> vel blogai. Pamenu smagiausi sportiniai ziguliai dirbo tik ant >> 1500-2000 laisvom apsukom ir drebejo klaikiai. Bet kaip >> vaziuodavo! Principas nesikeicia- jei kazka islupi is to >> variklio, kazka pralosi. Galia man visad asocijuojasi su >> pamazintu resursu, tolerancija neprieziurai ar kreivai >> prieziurai, sumazejusiu konfortu. Pabandyk kokiai mkei su sciupu >> voztuvus pareguliuoti, ar is akies kaip 21 volgai ;) >> >> >> >> -- >> >> svyt /e39 >> >> >> >> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: >>> nu tai bus. Esm?, kad pu?ia ta turba ar turbos ?iais laikais kiek reikia >>> ir kaip reikia ir viskas ten tolygu. >>> >>> On 2/23/2016 10:42 PM, svyt wrote: >>>> Ar nebus kad skirtumas tik del turbos didesnes kompresijos? Ir vel >>>> susieis i darbo tolyguma? >>>> >>>> >>> >>> >> >> > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/ > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/