suprantu kad buvo tik 92kw is 1.8i nes daryt 110kw is 1.8 be turbo neapsimoka nes kaip minejau lagas butu iki 5000rpm o ne iki 2000rpm :) vos padidinus suspaudimo laipsni ir pritaikius atitinkamus velenelius galima tureti kokius 185Nm@5000 ir 178Nm@6000rpm va ir 150HP :) tik kad klientu tokiem motoram abejoju ar butu ;) "Dainiushas" wrote in message news:naov25$ugh$1@trimpas.omnitel.net... nesunkiai buvo 92kW. Tiesa, su "vanosu" On 2/26/2016 8:25 AM, Arnas wrote: > iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm > skale ne iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant > 1500rpm yra labai gudru. Esme kad > senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu, > valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei analogiskas > L6 bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes. > Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be > kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi... > > "pVytautas" wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net... > > Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti > zmones > skundesi. > > "Arnas" wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net... >