kas sake kad bijo? pasikartosiu, kruizinant tai ok bet jei noresi juntamiau akseleruotis automatas parinks kad akseleruotumeis ne nuo 1500rpm. "news reader" wrote in message news:nas4il$v2r$1@trimpas.omnitel.net... Na nebijo tas variklis zemu apsuku kaip buvo meginta pavaizduoti. Kokio velnio vazineti su 100% gazo jeigu ir taip pagreicio per akis. Arnas <arnas@bbd.lt> wrote: > kada jungia prie 2000rpm? prie 100% gazo? :) cruizint ar letai > akseleruotis > kai nera loado aisku tiek rpm palaikys.. > > "news reader" wrote in message news:nart58$t98$1@trimpas.omnitel.net... > > pasatas 170AG automatas praktiskai visada laiko apie 1500rpm, pavara > jungia prie ~2Krpm. 3Krpm retai kada esu mates, o 4Krpm jau reikia sport > mode jungti. > > > On 27/02/16 10:05, Arnas wrote: >> mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei >> kruizinimui 6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik >>> 2000rpm, sveikiau smagraciui. >> >> "Dainiushas" wrote in message news:narkce$rar$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o tai dyzeliui 1500rpm tai jau čia normaliai? >> >> >> On 2/27/2016 9:21 AM, Arnas wrote: >>> o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog >>> benzui 1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per >>> mazai. nesvarbu atmosferikas ar turbo. >>> >>> "pVytautas" wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm. >>> Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo. >>> Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko is >>> to >>> nebuvo. >>> >>> "Arnas" wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm >>> skale ne >>> iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra >>> labai gudru. Esme kad >>> senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu, >>> valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei >>> analogiskas L6 >>> bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes. >>> >>> Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos. >>> >>> Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be >>> kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi... >>> >>> Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet gi >>> ne >>> apie tai. >>> >>> "pVytautas" wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti >>> zmones >>> skundesi. >>> >>> "Arnas" wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi >>> nei >>> DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5 >>> kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik >>> krekzde >>> baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale >>> 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau >>> 5000-6500rpm >>> intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot >>> maloniau. >>> >>> "Invertuota panda" wrote in message >>> news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net... >>> >>> On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote: >>> >>>> nespecas forduose, bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių. >>>> Tipo dabar jau nebesigauna? >>> >>> Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu >>> buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi. >>> Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. >>> Nes >>> kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet >>> veliau pamirso? :) >>> >> > >