Tema: Re: ups.....
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-14 19:45:41

> Kodel gi? Pasaulis su M54 nepasibaige, yra gi N52, N53, N54 ir t.t.
> Ir taip, lygiu tarp 4 kausiu jie neturi.

ir kuo toliau tuo hujovesni :D

> O jei dar benco vezimeli i palyginima? Bet seip jo, sesiakausis dirbs
> lygiau ir bus malonesnis ausiai nei keturkausis. Prie tu paciu kW ir
> vaziuos maloniau.

nu kad lygiau dirbs tai niekas nesiginčija, klausimas kiek jautriai į
tai reaguosi. Kas link kW ir maloniau, turbo šmurbo laikais ne faktas :)

> Is gaidzio erelio nepadarysi, px kiek tonu pudros ir spakliaus
> sunaudotum. Vistiek taip ir liks pudruotas gaidys su savo balansyriniais
> velenais ir garsu is garsiakalbiu.
>
> Kaip jau rasiau: tau kaip traktoristui nesuprast. Papildomi 2 cilindrai
> reikalingi ne vien kilowatams.

ačiū pasakei kam cilindrai - būčiau nesusipratęs! :).
šiaip tai, kaip bebūtų liūdna, tame tarpe ir man, bet 6 cilindrai
kibiruose praranda prasmę irgi nelabai daug turbūt yra norinčių už juos
mokėt.

> Pagal tavo logika jo turetu nebuti nes juk tie patys kW lengvai
> pasiekiami ir su kokiu V8 ar net V6.

mano logika buvo apie kibirus, čia gi biskį sonderklasse. O ir kilowatų
ten tiek, kad normaliai iš V8 nelabai padarysi.