On Mon, 15 Feb 2016 16:33:23 +0200, Dainiushas wrote: > tai jos jau labai seniai optimistinės :) Tokio ziauraus cycle beatingo kaip dabar anksciau nebuvo. Paprotingeje ECU, tiesioginis ipurskimas + kreukles daro ymanoma. Kodel gamintojam to siandien labiau reikia nei anksciau? Yzi, paskutini desimtmeti nemazai saliu perejo prie apmokestinimo pagal CO2 (tiesioginis rysys su deklaruojamom sanaudom) beigi atsirado apribojimai taip vadinamai gamintojo "flotilei", t.y. visu pagamintu masinu CO2 vidurkiui. Todel cycle beatingas patapo naudingas ne tik marketinginiu poziuriu bet tiesiogiai. Pvz koks nors 200x karutis DE apmokestinamas tik pagal EuroX normos tarifus kiekvieniem 100ccm turio. Kiek jis ten benzo suvalgo finansu ministerijai neidomu. O vat 201x karutis apmokestinamas ne tik pagal turi bet ir uz CO2 gramus. Gamintojam tiesioginis finansinis paskatinimas, kad CO2 skaicius popierose butu mazesnis. Netgi butinybe, nes jo produkcijos CO2 vidurkis negali virsyti XXXg, kitaip juos darys zhemiau nugaros. Ce murzilka beje padare daugiau ar maziau objektyvius testus 50-ai karuciu: http://www.autobild.de/bilder/so-viel-verbrauchen-unsere-autos- wirklich-4240374.html -- kthxbai.