Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-29 09:20:18
ash neneigiu kad sheshiukes yra geriau, tai savaime suprantama, bet visgi
koncepcija, kad cilindre turet apie puse litro yra optimalu, manau, yra
teisinga.  Beje
apsviesk mane pro kuria vieta L6 2.0 be turbos turetu traukti geriau uzh L4
2.0 be turbos (arba kol ji tarkim visai nepuchia)? Tas L6 2.0 (M52B20tu) net
su 1:11 suspaudimo laipsniu
nesugeba sugeneruot 100Nm ish litro del savo trumpos eigos (80mmx66mm),
M54B25 jau arti 100Nm ish ltr (245Nm) nors ir suspaudimo laipsnis mazesnis
(10.5) deka eigos (84x75mm),
o M52B28 jau ir visa shimta ish litro daro su dar mazhesniu suspaudimu
(10.2) nes "kvadratas" - 84x84. Tai ka daryt kad tas 2.0 sheshiakaushis bent
kiek turetu torko? didint suspaudima iki 12? Be direct injection bus riesta,
t.y. detonuos, reiks tempt degima atgal gausis tas pats. Daryt cilindrus
storio kaip varpa ir didint eiga? tai kam tada tiek metalo daug aplink
bereikalingo? Ar gal sudizaintint specialu mini L6 bloka butent dvilitriniam
? :)) O mini v8 nesinori su 2.0 kubatura?  Taigi, faktu pateikiau is visu
pusiu manau pakankamai, butu idomu isgirst ir tamstos faktus kodel galvojama
kad koks 4cyl 2.0 1000-2000rpm intervale turetu turet mazhesni sukimo
momenta nei 2.0 L6 short strokeris ;)

"Invertuota panda"  wrote in message

On Sat, 27 Feb 2016 10:05:02 +0200, Arnas wrote:

> mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei
> kruizinimui 6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik

Zinok paziurejus i "iprasta diena" bent jau man 1000-2000rpm diapazonas
yra pagrindinis. Ir ne tik kruizinant, bet ir pajudant is vietos.

Ne visiem kiekviena sankryza yra dragas, o kiekviena kelione i darba -
lenktynes. Vidutine mano variklio apkrova per diena bus turbut kokie 20%.

Ir butent cia visos tos mazalitrazkes su naturaliai mazai niutonmetru ir
ciulpia. Ten kur sesiuke su pakankamai NM sukasi ir nesiskundzia anie ima
koset ir esi priverstas downshiftint kad atsibustu kreukle. Arba net
isvis ima paspringsta ir uzgesta. Kaip sako rusai - "ne barskoje eto
delo".

--
kthxbai.