Tema: Re: ups.....
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-20 23:57:45

> Tai siais laikais hadaviakas yra kija, tajota ir kiti hyundajai, tai ka?
> bnv tipo jau nusisauti ir mirti?

mirti gal ne. Bet sėdėt tanke su atmosferinEJs I6 tai irgi ne variantas

> Tiek kiek kardanas anie nesveria todel i "isvis pzdc" kategorija
> nepatenka. Bet seip jo, savo buterbroda atsiriekia.

ane? Mano kibiro kardanas 8.5kG, alkūnė - 15 ;). Nekalbant kiek visko
ant tos alkūnės sumauta....

> Guolis, kryzmes etc irgi savo pasiima.

nu pats supranti, kad ant tų šūdų negali būt žymių nuostolių, anie
kitaip gi ištirptų nuo karščio.

>Kaip manai, kodel X1 staiga patapo
> fwd?

Nes pigiau gaminasi ir turi veikiančią platformą? Nes sąnaudose tai
kažkaip proveržio nesimato.