Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-21 22:50:48
jei bmw nusprende kad 330i turi but 4 kaushu, turbut poreikis tokiam
modeliui didesnis nei kokiam triju litru atmosferikui? paskaitinek review
328 f30 vs e90 328 beveik visi vienodai sako kad f30 vazhiuoja smagiau ir
kabina nuo apachiu (0-100 5.8sek), jei neuzhtenka - pasidarai 300ag, o ka
ish atmosferiko padarysi? o jei kazhkoks garsas nepatinka (vienintelis 6cyl
pliusas) per speakerius tau pagros koky nori garsa kad ir v10. o
bedejuojantys "vaje vaje kaip bmw ishsigime" ishnyks kaip kazhkada ir
ishnyko dejuojantys apie tai koks gaidys yra ypurskimas ir kaip gerai yra
karbiuratorius. norintiem 6 cilindru benzo yra puikus modelis 340i su 240kw
(realiai sukantis stocke apie ~270kw). Tai kame problema?

"Invertuota panda"  wrote in message

On Sat, 20 Feb 2016 23:45:39 +0200, Dainiushas wrote:

> nu tai taip, ėmė nes pigu :)

Tai apie ka bazaras tada? Tipo dabar nebeimtu?

> kaip turi atrodyt "normali žmoniška šešiukė", kai yra ketutrkaušis su
> beveik 200kW? :)

O ka kW? Nuo tam tikro minimumo px tie kW, bent jau man jie papildomos
kainos neverti. Skirtingai nuo savybiu apie kurias jau rasiau anksciau.

--
kthxbai.