Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-02-15 22:07:51
Vasario 16 man didziausia svente metuose, ir sutampa su laiku, kai
 maziausia darbine apkrova,  kai galiu sau atsipalaiduot ir
 prisigert. Kovo menesi prasides darbai kurie kiek aprims tik
 liepos gale, bet tada as varau kur prie vandens tvenkinio su
 seima, irgi neisibegesi su pijokystem.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----