Tema: Re: ups.....
Autorius: As
Data: 2016-02-15 11:11:03
Bet tai kai nesamonigos snekos.
Kam tas shudas I6 2l reikalingas?
Taigi aiskiai parase - 70 ar kiek ten % vartotoju galvoja, kad 1er varoma
priekiu. Isvada - pirkejui px, kiek ten tu cilindru, kas ka varo ir t.t.
Visai tas negroja.
Tai del kazkokio ackariko informatiko gaminti 2.0l I6? Kam to reikia?
Visiems uzteks 2.0L I4 su turbinomis, o kam jau reikia tu I6, tas i visokius
gaidzius neziuri, ir iskart ima 3.0 I6 ir t.t.
Juk pasimoke per tiek metu, prigamine nesamoniu M54 2.2i, 2.5i ir t.t
Pasidare anlizes pries 15metu jau, kad del dvieju asilu, kurie pirko 320i
e46 ar 520I e39 koki universala, nx is vis ju gamyba uzsimineti? Ir gamybos
islaidos didesnes, bereikalingi artikulai, o vartotojui nusispajuti ir
visiskai to nereikia.

Is pardavimu/pelnu matosi, kad bmw tokia politka sekmingai veikia, nors
paskutini menesi mersai jau aplenke, pagrinde kinu rinkoje.