Tema: Re: ups.....
Autorius: news reader
Data: 2016-03-06 09:54:22
On 05/03/16 23:46, Dainiushas wrote:

> nu nu,
> http://renault.lt/CountriesData/Lithuania/images/cars/pricelists/022016/Espace_LT_updated.pdf

> nžn, vieną Dacia su 1.2 mačiau, nieko ten dyzeliško. Gal VAG'as nebemoka
> irgi variklių daryt?

turiu kaiptik dabar kieme 1.2 tsi apynauji - tai grynas dyzelis.
Darbinis diapazonas 1200-2000. Daugiau sukti nelabai yra prasmes, nes
"traukia" nuo zemu. Aisku tos traukos man nepakanka, kaip ir 1.6 tdi
atveju. Nuo zemu girdeti kazkoks bjaurus karkimas, sakyciau netgi
bjauresnis uz CR dyzeliniu varikliu, nors bendra garso izoliacija kaip
pas skoda liuks. Sanaudos irgi kaip dyzelio, dabar vidurki rodo 5.5,
nors kai pasiemiau ir pavaikiau salta mieste buvo ir 10. Mastant
objektyviai - tai tikrai labai didelis zingsnis i prieki technologiju
prasme lyginant su 20m senumo varikliais, bet sau tokio nenoreciau.
Truksta smagumo, labai jau nuobodus. Siai dienai man optimalus islieka
2.0 CR tdi.