Tema: Re: ups.....
Autorius: Arnas
Data: 2016-02-25 11:44:15

"Invertuota panda"  wrote in message
news:1531739f22b.680933285395444578@news.omnitel.net...

On Thu, 25 Feb 2016 07:33:02 +0100, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt>
wrote:
>Problema tame, kad prie viso savo modernaus magiškumo kreuklės vistiek dar
>nėra totaliai be inercijos. Ir tendencija tokia, kad kuo daugiau
>užbombintas variklis tuo didesnė kreuklė ir tuo didesnė inercija. Tada
>staiga prireikia jau 2 ar net 3 skirtingų kreuklių ir apie jokias
>ekonomijas apskritai nebeverta šnekėt.

kvepia zhigulistiniais paistalais, taip grubiai 1992-1995 metu kliedesiai
kad viskas kas moderniau uzh ziguli labai blogis ir labai brangiai genda.
Senatve uzklupo?
Turbos sheip pagal technologija irgi skirias. Porsche kolkas berods vienas
is serijiniu naudoja benzininius VTG, bmw pvz megsta naudot twinscroll, VAG
TFSI/TSI paprastos, t.y. pigiausias sprendimas.

>Man šiaip nereikia tikėt, aš galiu pats palygint. Ir ne, sąžiningi didesnės
>kubatūros variklio kilowatai yra tikresni.
>There is no replacement for displacement :)

Ka gali palygint? kur tie kilowatai tikresni? pas 3.0 turbut e46 kur be
3500rpm jis sunkiai vaziuoja? 3.0 M54 suka plius minus kas popieriuje.
palyginimui stockai :
N20 deklaruota 245hp/350Nm realiai prisuka ~265-270hp/380Nm
N55 +- suka kiek deklaruota
B58 suka ~370-380 ag (deklaruota 326)
S54 suka ~320-325ag (deklaruota 343ag)
S65 suka ~390-395ag (deklaruota 420ag)
S85 suka ~500ag (deklaruota 507ag)
S55 suka ~455-460ag (deklaruota 431ag)
S63N suka 580-600ag (deklaruota 560ag)

taigi, kur tie kilowatai tikresni? :)) bet gali uzhsispirt kaip vaikas
smelio dezej ir sakyt nu bet pas mano M54B22 jie tikriausi!! Ok, bet who
cares? Visad atsiras ir tokiu kurie pasakos
kad ju zigulys ar amerikoniskas 1970m v8 5.0 su 200ag turi tikriausius
kilowatus, nes ten karbas be velnio ismislu alektronikos, kriaukliu etc -
nieko naujo, nieko ydomaus. Kaip sakant kazkas loja bet karavanas juda tolyn
;)

P.S. dar del tikrumo. Paziurek i HP kreives. pas atmosferika koky aukstasuki
(pvz s54 ar s65) kokiam intervale tie max ag prisigamina? buna koks
spyglelis kreivej ir opa cia max ag. perjungi pavara ir max ag tenka
palaukti :)) ir taip kaskarta. Pas koky S55 max ag flat'as nuo 5500 iki
7000rpm :) t.y. jau prie 5500rpm turi ne deklaruojamus 431ag o >450ag ir
gali sukt iki 7000rpm ir turet ta pati :)