Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-14 17:56:53
On Sun, 14 Feb 2016 17:29:22 +0200, Dainiushas wrote:

>> Tai ir sakau - traxtoristas :) Niekas tuo nesibaigia, yra dar tokie
>> dalykai kaip garsas, apskritai variklio charakteris. Net ir prie tu
>> paciu kilowatu tai bus visai skirtingos masinos.
> 
> nu tai taip taip, M54 neturi lygių :).

Kodel gi? Pasaulis su M54 nepasibaige, yra gi N52, N53, N54 ir t.t.
Ir taip, lygiu tarp 4 kausiu jie neturi.
 
>> Panasiai kaip kad anksciau 318is ir 320i. Popierius panasus, o uz vairo
>> 2 skirtingi dalykai.
>>
> o senas 320i ir naujas keturkaušis 328i?

O jei dar benco vezimeli i palyginima? Bet seip jo, sesiakausis dirbs 
lygiau ir bus malonesnis ausiai nei keturkausis. Prie tu paciu kW ir 
vaziuos maloniau.

Is gaidzio erelio nepadarysi, px kiek tonu pudros ir spakliaus 
sunaudotum. Vistiek taip ir liks pudruotas gaidys su savo balansyriniais 
velenais ir garsu is garsiakalbiu.
 
>> Plius niekas nesako, kad bombinasi ir modernizuojasi tik keturkausiai,
>> jei iki tokio pat techninio lygio davest koki nors straight six, tai su
>> keturkausiu apskritai ner ka lygint.
>>
> tai jei iš dvilitrio keturkaušio gaunasi 200kW, tai kokia prasmė
> šešiakaušio?

Kaip jau rasiau: tau kaip traktoristui nesuprast. Papildomi 2 cilindrai 
reikalingi ne vien kilowatams.
 
>> Na bet jau nebetoli ta diena, kai keturkausiai apsigynes net 7er, toj
>> bus 740e. Kas is sitos koNpanijos po visokiu sunkvezimiu ir multiplu
>> jau visai nebestebina.
>>
> O bet tačiau bus ir M760Li

Pagal tavo logika jo turetu nebuti nes juk tie patys kW lengvai 
pasiekiami ir su kokiu V8 ar net V6.

-- 
kthxbai.