Tema: Re: ups.....
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-02-25 09:08:42
On Thu, 25 Feb 2016 07:35:13 +0100, Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> wrote:

>tvarkingas M43 beje irgi dirba pakankamai lygiai ir tyliai :)

"Pakankamai" :) Tai kokia dacija irgi "pakanakmai" smagiai važiuoja :)

>o gal tu tiesiog nepastebi ką aš pastebiu? Nes pastebėjimas kažko
>savaime dar nėra pagrindas pradėt pergyvent :)

O kas dar? Man pvz mašinoje žymiai svarbiau ką aš pastebiu nei
kažkokie ten skaičiukai kazkokiam prospekte. Ir anot mano
pasbebėjimų, bnv ketveriukės nei garsu nei charakteriu nei iš tolo
negali lygintis su bnv šešiukėm.

--
kthxbai.