On Thu, 25 Feb 2016 10:39:28 +0200, Dainiushas wrote: >> Problema tame, kad prie viso savo modernaus magiškumo kreuklės vistiek >> dar nėra totaliai be inercijos. Ir tendencija tokia, kad kuo daugiau >> užbombintas variklis tuo didesnė kreuklė ir tuo didesnė inercija. Tada >> staiga prireikia jau 2 ar net 3 skirtingų kreuklių ir apie jokias >> ekonomijas apskritai nebeverta šnekėt. >> >> > mes labai blaškomės. vidutinis statistinis dvilitris su nemažai kW > važiuoja tikrai padoriai ir pakankamai ekonomiškai. keturkaušis turiu > omeny :) Kaip kam. Kam ir silke zhuvis. >> Man šiaip nereikia tikėt, aš galiu pats palygint. Ir ne, sąžiningi >> didesnės kubatūros variklio kilowatai yra tikresni. >> There is no replacement for displacement :) >> >> > nu va matai. ir aš galiu palygint ir įspūdžiai kitokie :) Tai tu gi traxtoristas, ka ten is taves paimsi :) -- kthxbai.