Tai tada Sitroeną kokį piktesnį. Ir negenda, ir įvaizdis prancūziškas. Stilius tskant. On 2016.02.23 14:06, Dainiushas wrote: > tai, kad tojotos išvis be variklių, pažiūrėk asortimentą > > On 2/23/2016 10:02 AM, Bomanz wrote: >> hi hi, "veržlių maišas" :) >> >> Šaip jo, kokiam Pasate gal ir nesvarbu ar 4 kaušai su turbina, ar 6 >> atmosferiniai. Kad tik gerai trauktų startuojant nuo šviesoforo. Bet >> BMW, kuris perkamas vairavimo malonumui - tik šešių cilindrų. Visai >> kitas garsas ir jausmas. Kitaip nx jis reikalingas jei yra pigių >> negendančių Tojotų? >> >> On 2016.02.22 21:08, Invertuota panda wrote: >>> On Mon, 22 Feb 2016 14:16:33 +0200, Dainiushas wrote: >>> >>>> tik tie hondos garsiai rėkė mažai važiavo ir daug rijo. skirtingai nuo >>>> šitų naujų. >>> >>> Skirtingai? Tik nereikia lElE, sitie nauji downsaizinti palyginti su >>> tokio pat galingumo "senom" sesiukem ir rekia ir nevaziuoja. >>> >>> Pvz pabandyk siais laikais surast modernu varikli, kuris nebarsketu >>> dyzelis, t.y. traXtorius. Tarkim Audi A4 su TFSI varinkeliu - pagal garsa >>> grynas dyzelis. Kas 50keuru kainos masinai yra visiskas levakas. >>> >>> Va dabar ant ukies yra 1.4TFSI. Irgi grynas zyzelis, sito verzliu maiso >>> fone seno hondos VTEC'o garsas yra praktiskai simfonija. >>> >> >