Kalbu apie 99% vaziavimo laiko, kur apsukos tabaluojasi 1300-2200 ribose. Specialiai paminejau automata - reiskia pats gamintojas numate toki darbo rezima. Tie isskirtiniai atvejai kai reikia kickdowno yra nykstamai reti, kad itakotu variklio sveikata. Arnas <arnas@bbd.lt> wrote: > kas sake kad bijo? pasikartosiu, kruizinant tai ok bet jei noresi juntamiau > akseleruotis automatas parinks kad akseleruotumeis ne nuo 1500rpm. > > "news reader" wrote in message news:nas4il$v2r$1@trimpas.omnitel.net... > > Na nebijo tas variklis zemu apsuku kaip buvo meginta pavaizduoti. Kokio > velnio vazineti su 100% gazo jeigu ir taip pagreicio per akis. > > Arnas <arnas@bbd.lt> wrote: >> kada jungia prie 2000rpm? prie 100% gazo? :) cruizint ar letai >> akseleruotis >> kai nera loado aisku tiek rpm palaikys.. >> >> "news reader" wrote in message news:nart58$t98$1@trimpas.omnitel.net... >> >> pasatas 170AG automatas praktiskai visada laiko apie 1500rpm, pavara >> jungia prie ~2Krpm. 3Krpm retai kada esu mates, o 4Krpm jau reikia sport >> mode jungti. >> >> >> On 27/02/16 10:05, Arnas wrote: >>> mazoka ir dyzeliui :) bet kaip minejau priklauso kam naudot, jei >>> kruizinimui 6-ta pavara su mazu loadu tai ok, bet 100% gazo duociau tik >>>> 2000rpm, sveikiau smagraciui. >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:narkce$rar$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o tai dyzeliui 1500rpm tai jau čia normaliai? >>> >>> >>> On 2/27/2016 9:21 AM, Arnas wrote: >>>> o kur tu isskaitei kad kazkas kasdiena ties 7000rpm vazineja? tiesiog >>>> benzui 1500rpm jei ne kruisint su maza apkrova o akseleruotis yra per >>>> mazai. nesvarbu atmosferikas ar turbo. >>>> >>>> "pVytautas" wrote in message news:naq8ni$itf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Nezinau ar labai gudru vazinet ties 7krpm. >>>> Kiek vazinejau su bendzu tai 6-7krpm tik VAZ prisirekdavo. >>>> Veliau A100 2,3 ir Vento 1,8 tokiu RPM praktiskai nemate. Nes tolko is >>>> to >>>> nebuvo. >>>> >>>> "Arnas" wrote in message news:naor41$sd2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> iki 2000rpm kas vyksta pas benzina nezhinau ar man aktualu. kai rpm >>>> skale ne >>>> iki 4500rpm o iki 6500-7000rpm tai nezhinau ar vazhinet ant 1500rpm yra >>>> labai gudru. Esme kad >>>> senoviskas 20-ies metu VW 1.8T be jokiu tiesioginiu ipurskimu, vanosu, >>>> valvetronicu ar mandru kriaukliu mieste vaziuoja smagiau nei >>>> analogiskas L6 >>>> bmw 2.0i o ir sanaudos mazesnes. >>>> >>>> Kad labai panasios sanaudos, sakyciau vienodos. >>>> >>>> Tikiu kad nesunkiai buvo galima padaryti VW 1.8 su tais paciais 150hp be >>>> kriaukles bet tada lagas butu ne iki 2000rpm o iki 5000rpm, taigi... >>>> >>>> Spirita deginant ir netokiu lempiniu kilovatu galima pripaisyti bet gi >>>> ne >>>> apie tai. >>>> >>>> "pVytautas" wrote in message news:nanmj5$kap$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Tikrai, tikrai pas B5 1,8T jokio lago iki 2krpm? Nes pries desimpmeti >>>> zmones >>>> skundesi. >>>> >>>> "Arnas" wrote in message news:namiu9$2kf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> ash jau minejau bet galiu paminet dar karta. paimkim 1.8T kuris neturi >>>> nei >>>> DI nei vanosu nei twinscroll turbinu, taip kokiu 1995 metu passato b5 >>>> kebule. Ir palyginkim su krekzde 320i L6 su vanosu. abu 150hp, tik >>>> krekzde >>>> baubia pacanskai bet su passatu lygiom gali eiti tik dirbant intevale >>>> 5000-6500rpm. Passatas vaziuoja nuo pat zemu ir aisku neblogiau >>>> 5000-6500rpm >>>> intevale. Baubimo aisku ner bet valgo pora litru mieste maziau, vaziuot >>>> maloniau. >>>> >>>> "Invertuota panda" wrote in message >>>> news:nal6uk$kte$3@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> On Wed, 24 Feb 2016 22:30:29 +0200, Dainiushas wrote: >>>> >>>>> nespecas forduose, bet oubi jau 1995tais pūtė praktiškai nuo pradžių. >>>>> Tipo dabar jau nebesigauna? >>>> >>>> Klausimas ar tikrai nuo pradziu pute ar tik kiek anksciau nei tuo metu >>>> buvo iprasta. Fizikos kaip zinia neapgausi. >>>> Ne veltui veliau i savo TSI dejo koNpresoriu ir kreukles kombinacija. >>>> Nes >>>> kreukle ant apacios nepute tiek kiek reikejo. Tipo anksciau mokejo bet >>>> veliau pamirso? :) >>>> >>> >> >> > > >