Tema: Re: ups.....
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-16 02:12:37

> C230K ir C280 - abu po 142kW, abu gamino tuo paciu metu. Nx? :)

nžn turbūt sugalvojo, kad nx to 280 nereikia  :)

> Niekaip nesuprantu tavo noro benzo vezimaiti lygint su brand nju masina.
> Ir dar kazkaip abu naujom kainom.

aš nelyginu. aš noriu pasakyt, kad jei dabar daryt 6cil, tai prasmę turi
nuo kokių 200kW. bet tada jau tau kaina nepatinka, nes nu nesigauna
pigiai. Nes reikia ir transmisijos ir pakabos ir stabdžių ir ratų kad
ant jų užsimautų.

> Nes bnv ne skoda. Ir sveria daugiau ir kardana turi. Ir smegenai kitaip
> suprogramuoti.

o kas kardinaliai kitaip? +150kG kažkiek įtakoja. Bet BNW ir
padeklaruota daugiau nei škodai. O ką ten kardanas valgo, kurioj vietoj?