Tema: Re: ups.....
Autorius: svyt
Data: 2016-02-15 21:46:53
Atsiprasau, jei ka, tu tikrai nekvailas zmogus, as iki siol
 vadovaujuos tavo mintim kad nera reikalo mokint vaikus rysu
 kalbos, nes hie gyvens rusu informacinej erdvej, ta pasakei dar
 iki ukrainos ivykiu....as nesigilinu ir nenoriu gilintis i tave,
 as labai uzjauciu zmones kurie turi kompleksu, as tai turiu
 alkoholiko genu ir jie aktyvus many. Mano tik pastebejimas, kad
 zmones kurie
 turi bedu, iesko pas kitus nors kokiu nors bedeliu bedu kad
 kompensuot savo silpnybes.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----