nu bet kita vertus, valins panašiai kaip emkė su s54, valgys mažiau ir bus galima važiuot pirkt batono ant 1,5krpm :) On 2/27/2016 1:12 PM, Arnas wrote: > garsas jauchias aishku kad netas, tai trukumas. bet yra planu iki > ~300/450Nm kilselt tai manau nebus labai tragedija.. blogiau bet ne > tragedija.. > > "Dainiushas" wrote in message news:nas04e$tuc$1@trimpas.omnitel.net... > > p.s. nepraverkei akių ant 4cyl persėdęs? :D > > On 2/27/2016 10:23 AM, Arnas wrote: >> jei pas auto apsuku intervalas iki 7000rpm bus visai kiti perdavimai nei >> pas dyzeli pas kuri redlainas 4500rpm. T.y. jei perdaug neprisiknisinet >> prie smulkmes >> - ir benzas sukdamas iki 7000rpm ir dyzelis iki 4500rpm pasieks tom >> paciom pavarom ta pati max greiti ties redlainu. Taigi turint toki gan >> nesiaura darbiniu apsuku diapazona (2000-7000rpm) naudot stipresnei >> akseleracijai 1500rpm yra gan kvailoka (nuo juzerio kvailumo daznai >> saugoja automatines/DSG dezes kurios perjungia optimalia pavara butent >> esamai situacijai). Kai su dyzeliu turint 2000-4500rpm intervala galima >> islyst ir zemiau 2000rpm netycia. O ar draginant 7000rpm aktualu ar ne >> priklauso nuo konkretaus variklio, pvz S54 norint isgauti max ag (=max >> akseleracija) sukdavau kazkur iki 8200rpm. >> >> "pVytautas" wrote in message news:narl6a$rgo$1@trimpas.omnitel.net... >