M47t2 120kw Prie kiek apsuku turetu pasijausti turbinos "suolis"? Pas mane nuo mazu apsuku traukia silpnokai iki 1900-2000, tada juntamas galios suolis iki ~2500 ir toliau vel tolygus galios kilimas. Mano pirmas dyzelis, tai supratimo dar ne daug. Pirma isvada buvo, kad isgirtas dyzeliu sukimo momentas yra mitas. Daug kas guode, kad taip jau su BMW yra - be 2k RPM netraukia. Va WV, Volvo, ..., kitas reikalas. Bet kiek apsisvieciau uzsienio forumuose, pvz yra besiskundzianciu, kad sugedo ir nebetraukia prie mazu apsuku, tik nuo 2-3k. Ir randa gedimus, pataiso. Vel traukia nuo 1.5-1.6k tolygiai. Diagnostinau ir pats, ir i diagnostiku servisa veziau: klaidu nera, visi parametrai gan geri. Slegis staigiai kyla tik nuo ~2k. Pradzioj servisas sake, kad truksta to slegio, dabar, kad cia matyt norma, be reikalo ieskau. Parekomendavo, nuvariau pas chipuotoja, pravaziavo, sako na kaip ir normaliai, be 2k turbos nelabai pucia. As pasimetes :) Ar tikrai sie varikliai neturi traukti be 2-2.5k? Ar dauguma sugede, ir jau tikima kad neturi traukti? ------- 328i 320d