tave klijuoja prie sedynes niutonai ant alkuninio ar niutonai ratuose? Ir nieko panashiai nevazhiuos iki 4000rpm, imam tarkim intervala 2000-4000rpm, tarkim trechia pavara paspaudi gaza ant dyzelio ir ant benzo su 500Nm (tarkim bmw 650 su 490Nm), benzinas ta intervala zhymiai greichiau pravanos, kodel? todel kad lengviau sukti jam perdavimas 30-50% trumpesnis. Paimk pvz e46 m3. Eilinis budulis su dyzeliniu 320d e90 sakys vaje vaje gaidys, tik 365 niutonai kaip pas mano 2.0 dyzeli nemasina turetu visai nevazhiuot :)) O tu pirma pavara paspausk su 320d ar jis bent puse tiek klijuos prie sedynes kaip e46 m3? beshansu. pas e46 m3 redlainas 8000rpm o pirmas begis iki ~60 kmph, perdavimas zhiaurus ir tie pasak dyzelisto menki 365nm nuraudineja abu blokuotus 255 plochio ratus ant sauso asfalto. "dpi" wrote in message news:mvb3ur$c53$1@trimpas.omnitel.net... Koks perdavimas? Ka jis pakeicia? :) Zemas redlainas apriboja dyzelio maksimalia galia (kW). Taciau prie mazu apsuku jo galia (kW) didesne (jei lyginam 328i 142kw ir 320d 120kw). Jei palyginsi ta zymiai galingesni benzinini 500nm (>300kw) su 530d (220kw) tai pamatysi, kad iki 4000rpm jie ir vaziuos panasiai. Nes iki to momento tures panasiai kW. "Arnas" wrote in message news:mvadfm$70b$1@trimpas.omnitel.net... traktoristai turbut pamirsta kad visai kitas perdavimas pas dyzelius del ankstyvo redlaino (4500rpm). Nes jei paimt benza su ta pachia mase ir 500Nm tai pesha kaip reikiant o dyzelis su 500Nm tai kas? varganas 530d su 218ag/231ag?