nu pagaliau! :) On 2015.10.10 10:07, Arnas wrote: > traktoristai turbut pamirsta kad visai kitas perdavimas pas dyzelius del > ankstyvo redlaino (4500rpm). Nes jei paimt benza su ta pachia mase ir > 500Nm tai pesha kaip reikiant o dyzelis su 500Nm tai kas? varganas 530d > su 218ag/231ag? > > "dpi" wrote in message news:mv8oe4$s6g$1@trimpas.omnitel.net... > > Nunu. Sitas dyzeliukas prie 1500rpm jau turi 280nm (328i maximuma), o prie > 2000rpm - 350nm ir atitinkami daugiau galios. Benzinas jo galia > pasiveja ir > aplenkia tik prie gerokai aukstesniu apsuku. > Bet siuo atveju kai "neveikia", tai sunku palyginti. Benzinas jautriai > reaguoja i pedalo paspaudima, bet gal vistiek truputi silpniau eina. 320d > nuo 2200-2500rpm smagiai eina, bet trumpai tos laimes, nes greit apsukos > baigiasi, ir nesinori netoli redlino drozhti. Todel tikrai nepatogu po > miesta maltis (ypac kai megsti spausti). > > > > "Dainiushas" wrote in message news:mv7otf$90e$1@trimpas.omnitel.net... > > na ir dar reiktų 320d nelygint su 328i ;). Nes pastarojo konktekste tai > nei torko nei nieko nėra :) >