asiku ne poxuj. ner net ka kalbet. geriau daugiau negu maziau "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:mvdluu$sga$1@trimpas.omnitel.net... > ot ne px tas torkas ant alkūnės.... > > > On 2015.10.11 10:44, Igaliotinis wrote: >> bet bendzo panashaus su 500nm tai net nera >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:mvai7b$7vr$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu pagaliau! :) >>> >>> On 2015.10.10 10:07, Arnas wrote: >>>> traktoristai turbut pamirsta kad visai kitas perdavimas pas dyzelius >>>> del >>>> ankstyvo redlaino (4500rpm). Nes jei paimt benza su ta pachia mase ir >>>> 500Nm tai pesha kaip reikiant o dyzelis su 500Nm tai kas? varganas 530d >>>> su 218ag/231ag? >>>> >>>> "dpi" wrote in message news:mv8oe4$s6g$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Nunu. Sitas dyzeliukas prie 1500rpm jau turi 280nm (328i maximuma), o >>>> prie >>>> 2000rpm - 350nm ir atitinkami daugiau galios. Benzinas jo galia >>>> pasiveja ir >>>> aplenkia tik prie gerokai aukstesniu apsuku. >>>> Bet siuo atveju kai "neveikia", tai sunku palyginti. Benzinas jautriai >>>> reaguoja i pedalo paspaudima, bet gal vistiek truputi silpniau eina. >>>> 320d >>>> nuo 2200-2500rpm smagiai eina, bet trumpai tos laimes, nes greit >>>> apsukos >>>> baigiasi, ir nesinori netoli redlino drozhti. Todel tikrai nepatogu po >>>> miesta maltis (ypac kai megsti spausti). >>>> >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" wrote in message news:mv7otf$90e$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> na ir dar reiktų 320d nelygint su 328i ;). Nes pastarojo konktekste tai >>>> nei torko nei nieko nėra :) >>>> >>> >