Tema: Re: 320d turbo lag
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-14 16:09:08
galiu palygint 1.4d mini one su peugeot 206 1.4 benzu. kilowatu tiek pat.
vazhiavimo experiencas labai panasus jei tai apskritai galima vaziavimu
pavadinti.. Cia jei begius jungt prie ~2500-3000rpm. jei jungt zemiau
dyzelis dar blogiau nes perjungus soki i turbo duobe ir rukai.

"spakainas"  wrote in message news:mvlivg$66t$1@trimpas.omnitel.net...

Tai apie ką kalbam? Aš tai - apie SANTYKINĮ valinimą, būtent: lyginu
dyzelinį partnerį su benzininiu c4, kaip jau ir rašiau. Kasdienai
važinėt DAUG smagiau su partneriu, nors kw ir mažiau jame. Čia mano
subjektyvi nuomonė, pagrįsta grynai pojūčiais už vairo.
O šiaip tai nx tiek tas tiek tas.