tai ir pistu drasiai pasiziek paskutiniu bent 2metu laikus ziediniu varzybu, kai 2.0 kapojasi su emkutem... tik cia kita tema, reik teisingai parinkt dezes perdavimus, reduktoriu, dar pacipuot - bet kad lekia ir dar emkes pisa faktas. "Nerijus" <nerijus.kersys@gmail.com> wrote in message news:mveav8$3o7$1@trimpas.omnitel.net... > Nerijus <nerijus.kersys@gmail.com> wrote: >> Arnas <arnas@bbd.lt> wrote: >>> tai pala apie turbo dyzelius kalbam o apie turbo benzus ne? :) ar bmw bent >>> vienam naujam modelyje yra ne turbo benzu? O traukia ne tas kuris Nm daugiau >>> turi ant veleno o tas kuris turi daugiau Nm y ratus. >>> >>> "dpi" wrote in message news:mve5d8$1ni$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Vel tu apie klijus ir apie apsuku baigimasi. Niekas nesigincija, kad auto su >>> daugiau KW traukia geriau (kai tuos KW pasiekia). >>> Cia kalba, kad prie mazu-vidutiniu VIENODU apsuku, traukia geriau tas, kuris >>> turi daugiau NM. >>> Todel paemus tokio pat galingumo ar net vos galingesni benza, jis prie mazu >>> apsuku netrauks, taip kaip dyzelis. Nes netures tiek NM ir KW prie tu >>> apsuku, kiek dyzelis. >>> Aisku nekalbam apie turbininius benzus :) >>> >>> >>> >>> "Arnas" wrote in message news:mve04v$vir$1@trimpas.omnitel.net... >>> klijuos prie sedynes labiau nei tas traktorius su 500Nm papu kuris labai >>> greit baigiasi. >>> tarkim 3chiu begiu >>> >>> >> >> Karocia gi viskas paprasta kaip 2x2, deklaruoja gamintojai torka ant >> alkuniako, bet tai deja yra bybio dainos, nes esme yra kiek torko ratuose., >> negi taip sunku suprast. >> > > Nes skaitai ir kartais atrodo kad dyzelistas su kokiu chipintu 335d pistu > visada ir visur bet koki ferrari, nes pas ji kokie 750nm o pas kokia > ferrari italia kokie apgailetini 500.... > > -- > Nerijus650i