Tema: Re: UPS
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-20 08:29:57
kokiu tu cia kosmosu prisiklausai :)))) MAF'as tik EGRui kontroliuot :)))) 
jei veikia MAF'as, pagal ji ir tik pagal ji sprendzhiama kiek max kuro 
ypurksti (aisku po visu torko limiteriu etc). MAP'as pagrinde naudojamas tik 
turbinos valdymui t.y. zinot ar jau pasiektas requested boost ar reikia dar. 
Boostas nenusako cilindru uzpildymo, t.y. ta pati boosta turint prie 2000rpm 
ir prie 4000rpm pas traktoriu RF'as bus skirtingas, t.y. prie 4000rpm 
prastesnis. Todel tik sugedus MAF'ui bandoma netiksliai limituoti max kura 
pagal boosta.

"dpi"  wrote in message news:n03jav$14g$1@trimpas.omnitel.net...

Kas sutvarkyta? Diagnostikai sako MAF'as OK. "GAL" turba bloga...
Del to, kad 300-500rpm paankstinti galia, turbinos nekeisiu del pabandymo :)
Siaip vaziuoja normaliai, tai neskubu.
Slegio davikli (MAP) prie progos gal pakeisiu. O MAFas 160eur, ir
diagnostikai sako, kad geras, tai irgi nesinori siaip sau  :)
Idomu kaip sitas DDE6 skaiciuoja ora, pagrinde pagal MAF ar MAP. Maciau
komentaru, kad MAFas atseit tik EGRui kontroliuoti. Bet, kad daug kas
skundziasi bloga trauka pasenus MAFui, o kai gazas dugnas EGR uzdarytas, tai
MAF butu nei prie ko. Gal ziuri pagal abu ir pasirenka is maziau rodancio..
Turiu minciu padaryti valdikli MAF parodymu pakelimui 5-20% ir pabandyti,
kaip reaguotu. Yra tokiu ir pardavinejamu. Cia gali gautis kaip cipavimas.
Gaila dar tas DPF, nesimatys juodi dumai jei per riebu..


"Igaliotinis"  wrote in message news:n03eb4$uu6$1@trimpas.omnitel.net...
cia del to kad truksta srauto tai tiek triest reik? jau seniai turetu but
sutvarkytai ir pamirsta..