jei 6-ta pavara prie 1900rpm eina silpnai tai kazhkas nevisai taip . kas del 1500rpm, katik pazhiurejau requested boostas prie 1500rpm minant tapke pas 163hp 2.0d yra 1025mbar, kas grubiai bus ~800 mg/str oro, o y tiek oro bus leidziama ymyzht ~42mg/str kuro kas grubiai yra ~220-230Nm, taigi jei viskas veikia tvarkingai ir rezultate gaunama tai ko praso kompas grubiai tiek torko prie 1500rpm ir bus. "dpi" wrote in message news:mvea2n$3eg$1@trimpas.omnitel.net... P.S. 320d irgi beveik pilnas torkas prie ~1700rpm. Apie ~320nm is 340nm. Del to sia tema ir kuriau. Kad negali buti, kad sio variklio galia juntamai pasoka tik apie 2200-2500rpm, o 1500-2000rpm eina tolygiai silpnai.. "Dainiushas" wrote in message news:mve58r$1lv$1@trimpas.omnitel.net... čia jei tau kažkas kelia nuostabą, tai net nežinau ko palinkėt, sėkmės jaučiu :) On 2015.10.11 19:51, dpi wrote: > "103kw", prie 1750rpm, "torkas"? :D > Sukimo momentas nurodomas 3-4 pavara? > Ziuriu savaitgalio veltui nesvaistai :D > > > "Dainiushas" wrote in message news:mvdm31$shr$1@trimpas.omnitel.net... > > nes 103kW torkas atsiranda prie 1750rpm. > > Beje, turim omeny, kas tie deklaruoti NM kokia trečia ar net ketvirta > tik pavara > > On 2015.10.10 16:22, dpi wrote: >> Prie ko cia VAGai, 66kw, 103kw ir biturbo. >> As klausiu, kaip turi vaziuoti 320d 120kw (manau taip pat ir 110kw)? >> Tiksliau as isitikines, kad galios suolis turi jaustis 1500-2000rpm. Nes >> prie 2000rpm yra max sukimo momentas. WEBe yra nemazai patvirtinanciu >> pasisakymu. >> Tik keista, kad cia nera tokiu, ir kad net servisai tiki, kad tik prie >> 2500 atsiranda pilnas sukimo momentas. >> >> Prie ko cia vakumas? >> Tokia kreive, kaip parodyta e90, mane tenkintu, tik kad dabar pas mane >> taip nevaziuoja. >> >> >> "Arnas" wrote in message news:mvadrr$731$1@trimpas.omnitel.net... >> >> tai viskas elementariau nei elementaru. kuo mazesne turba tuo ankschiau >> uzhpesha, bet tuo mazhiau powerio ish litro. Jei ten koks 1.9 tdYYnas su >> 66kw ir sraige kaip putpeles kiaushinis tai nenuostabu kad nuo 1500rpm >> vazhiuoja (o tiksliau nevazhiuoja visai). Hint - pabandykit VAG 103kw ir >> 125kw tam pachiam kebule 2.0tdi CR. Pamatysit kad 103kw versija puchia >> ankschiau bet pas 125kw traukos testinumas geresnis. Sprendimas - biturbo >> kas ir padaryta pas bmw x35d. O shiuo atveju nezinau ar verta shiknoj >> plastelino ieskot, pasitikrink vakuuma ar yra bent jau -0.6 ir tiek. Jei >> tokia torko kreive visiskai netenkina siulau sesti i elektromobili, ten >> pesh >> nuo 0rpm :D >> >> "dpi" wrote in message news:mv8lin$r8n$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai ka, nera 320d turetoju? 110kw ir 120kw turetu vienodai elgtis. >> Abu su >> VNT turbom, tik valdymas skiriasi. >