Prie ko cia VAGai, 66kw, 103kw ir biturbo. As klausiu, kaip turi vaziuoti 320d 120kw (manau taip pat ir 110kw)? Tiksliau as isitikines, kad galios suolis turi jaustis 1500-2000rpm. Nes prie 2000rpm yra max sukimo momentas. WEBe yra nemazai patvirtinanciu pasisakymu. Tik keista, kad cia nera tokiu, ir kad net servisai tiki, kad tik prie 2500 atsiranda pilnas sukimo momentas. Prie ko cia vakumas? Tokia kreive, kaip parodyta e90, mane tenkintu, tik kad dabar pas mane taip nevaziuoja. "Arnas" wrote in message news:mvadrr$731$1@trimpas.omnitel.net... tai viskas elementariau nei elementaru. kuo mazesne turba tuo ankschiau uzhpesha, bet tuo mazhiau powerio ish litro. Jei ten koks 1.9 tdYYnas su 66kw ir sraige kaip putpeles kiaushinis tai nenuostabu kad nuo 1500rpm vazhiuoja (o tiksliau nevazhiuoja visai). Hint - pabandykit VAG 103kw ir 125kw tam pachiam kebule 2.0tdi CR. Pamatysit kad 103kw versija puchia ankschiau bet pas 125kw traukos testinumas geresnis. Sprendimas - biturbo kas ir padaryta pas bmw x35d. O shiuo atveju nezinau ar verta shiknoj plastelino ieskot, pasitikrink vakuuma ar yra bent jau -0.6 ir tiek. Jei tokia torko kreive visiskai netenkina siulau sesti i elektromobili, ten pesh nuo 0rpm :D "dpi" wrote in message news:mv8lin$r8n$1@trimpas.omnitel.net... Tai ka, nera 320d turetoju? 110kw ir 120kw turetu vienodai elgtis. Abu su VNT turbom, tik valdymas skiriasi.