Tema: Re: 320d turbo lag
Autorius: dpi
Data: 2015-10-10 16:22:32
Prie ko cia VAGai, 66kw, 103kw ir biturbo.
As klausiu, kaip turi vaziuoti 320d 120kw (manau taip pat ir 110kw)? 
Tiksliau as isitikines, kad galios suolis turi jaustis 1500-2000rpm. Nes 
prie 2000rpm yra max sukimo momentas. WEBe yra nemazai patvirtinanciu 
pasisakymu.
Tik keista, kad cia nera tokiu, ir kad net servisai tiki, kad tik prie 2500 
atsiranda pilnas sukimo momentas.

Prie ko cia vakumas?
Tokia kreive, kaip parodyta e90, mane tenkintu, tik kad dabar pas mane taip 
nevaziuoja.


"Arnas"  wrote in message news:mvadrr$731$1@trimpas.omnitel.net...

tai viskas elementariau nei elementaru. kuo mazesne turba tuo ankschiau
uzhpesha, bet tuo mazhiau powerio ish litro. Jei ten koks 1.9 tdYYnas su
66kw ir sraige kaip putpeles kiaushinis tai nenuostabu kad nuo 1500rpm
vazhiuoja (o tiksliau nevazhiuoja visai). Hint - pabandykit VAG 103kw ir
125kw tam pachiam kebule 2.0tdi CR. Pamatysit kad 103kw versija puchia
ankschiau bet pas 125kw traukos testinumas geresnis. Sprendimas - biturbo
kas ir padaryta pas bmw x35d. O shiuo atveju nezinau ar verta shiknoj
plastelino ieskot, pasitikrink vakuuma ar yra bent jau -0.6 ir tiek. Jei
tokia torko kreive visiskai netenkina siulau sesti i elektromobili, ten pesh
nuo 0rpm :D

"dpi"  wrote in message news:mv8lin$r8n$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ka, nera 320d turetoju?  110kw ir 120kw turetu vienodai elgtis. Abu su
VNT turbom, tik valdymas skiriasi.