Tema: Re: Re:320d turbo lag
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-15 10:10:48
vakuumas tvarkoj?

"bigT"  wrote in message news:mvnj7a$r7i$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane E83 3.0D 150kw automatas. Ir nesuprantu as jo traukos.
Pradedant vaziuot tupas visiskai. Iki 2500rpm reik sukt kad
trauktu. Ir tik nuo ~3000rpm sauna kaip i subine kas ispirtu. Tuo
tarpu vaziuojant apie 80kmh prie ~1800rpm ir spustelejus bizki
tapke jis normaliai traukia. Noras yra isbandyt pas kazka
analogiska kibira kaip vazuoja, gal as cia tik ieskau slieku ten
kur ju ner.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/