ot ne px tas torkas ant alkūnės.... On 2015.10.11 10:44, Igaliotinis wrote: > bet bendzo panashaus su 500nm tai net nera > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:mvai7b$7vr$1@trimpas.omnitel.net... >> nu pagaliau! :) >> >> On 2015.10.10 10:07, Arnas wrote: >>> traktoristai turbut pamirsta kad visai kitas perdavimas pas dyzelius del >>> ankstyvo redlaino (4500rpm). Nes jei paimt benza su ta pachia mase ir >>> 500Nm tai pesha kaip reikiant o dyzelis su 500Nm tai kas? varganas 530d >>> su 218ag/231ag? >>> >>> "dpi" wrote in message news:mv8oe4$s6g$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Nunu. Sitas dyzeliukas prie 1500rpm jau turi 280nm (328i maximuma), o >>> prie >>> 2000rpm - 350nm ir atitinkami daugiau galios. Benzinas jo galia >>> pasiveja ir >>> aplenkia tik prie gerokai aukstesniu apsuku. >>> Bet siuo atveju kai "neveikia", tai sunku palyginti. Benzinas jautriai >>> reaguoja i pedalo paspaudima, bet gal vistiek truputi silpniau eina. >>> 320d >>> nuo 2200-2500rpm smagiai eina, bet trumpai tos laimes, nes greit apsukos >>> baigiasi, ir nesinori netoli redlino drozhti. Todel tikrai nepatogu po >>> miesta maltis (ypac kai megsti spausti). >>> >>> >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:mv7otf$90e$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> na ir dar reiktų 320d nelygint su 328i ;). Nes pastarojo konktekste tai >>> nei torko nei nieko nėra :) >>> >>