Darbe yr tokia troikė su 120kw, reiks pagainiot kada, nes jau nepamenu. Bet už akių neužkliuvo kažkoks žiaurus lagas, traukia įprastai - dyzeliškai. "Valinimas" tikrai žemiau 2000 prasideda, jei gerai pamenu. 2015.10.10 16:22, dpi rašė: > Prie ko cia VAGai, 66kw, 103kw ir biturbo. > As klausiu, kaip turi vaziuoti 320d 120kw (manau taip pat ir 110kw)? > Tiksliau as isitikines, kad galios suolis turi jaustis 1500-2000rpm. Nes > prie 2000rpm yra max sukimo momentas. WEBe yra nemazai patvirtinanciu > pasisakymu. > Tik keista, kad cia nera tokiu, ir kad net servisai tiki, kad tik prie > 2500 atsiranda pilnas sukimo momentas. > > Prie ko cia vakumas? > Tokia kreive, kaip parodyta e90, mane tenkintu, tik kad dabar pas mane > taip nevaziuoja. > > > "Arnas" wrote in message news:mvadrr$731$1@trimpas.omnitel.net... > > tai viskas elementariau nei elementaru. kuo mazesne turba tuo ankschiau > uzhpesha, bet tuo mazhiau powerio ish litro. Jei ten koks 1.9 tdYYnas su > 66kw ir sraige kaip putpeles kiaushinis tai nenuostabu kad nuo 1500rpm > vazhiuoja (o tiksliau nevazhiuoja visai). Hint - pabandykit VAG 103kw ir > 125kw tam pachiam kebule 2.0tdi CR. Pamatysit kad 103kw versija puchia > ankschiau bet pas 125kw traukos testinumas geresnis. Sprendimas - biturbo > kas ir padaryta pas bmw x35d. O shiuo atveju nezinau ar verta shiknoj > plastelino ieskot, pasitikrink vakuuma ar yra bent jau -0.6 ir tiek. Jei > tokia torko kreive visiskai netenkina siulau sesti i elektromobili, ten > pesh > nuo 0rpm :D > > "dpi" wrote in message news:mv8lin$r8n$1@trimpas.omnitel.net... > > Tai ka, nera 320d turetoju? 110kw ir 120kw turetu vienodai elgtis. Abu su > VNT turbom, tik valdymas skiriasi.