Tema: Re: 320d turbo lag
Autorius: dpi
Data: 2015-10-11 19:51:25
"103kw", prie 1750rpm, "torkas"? :D
Sukimo momentas nurodomas 3-4 pavara?
Ziuriu savaitgalio veltui nesvaistai :D


"Dainiushas"  wrote in message news:mvdm31$shr$1@trimpas.omnitel.net...

nes 103kW torkas atsiranda prie 1750rpm.

Beje, turim omeny, kas tie deklaruoti NM kokia trečia ar net ketvirta
tik pavara

On 2015.10.10 16:22, dpi wrote:
> Prie ko cia VAGai, 66kw, 103kw ir biturbo.
> As klausiu, kaip turi vaziuoti 320d 120kw (manau taip pat ir 110kw)?
> Tiksliau as isitikines, kad galios suolis turi jaustis 1500-2000rpm. Nes
> prie 2000rpm yra max sukimo momentas. WEBe yra nemazai patvirtinanciu
> pasisakymu.
> Tik keista, kad cia nera tokiu, ir kad net servisai tiki, kad tik prie
> 2500 atsiranda pilnas sukimo momentas.
>
> Prie ko cia vakumas?
> Tokia kreive, kaip parodyta e90, mane tenkintu, tik kad dabar pas mane
> taip nevaziuoja.
>
>
> "Arnas"  wrote in message news:mvadrr$731$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai viskas elementariau nei elementaru. kuo mazesne turba tuo ankschiau
> uzhpesha, bet tuo mazhiau powerio ish litro. Jei ten koks 1.9 tdYYnas su
> 66kw ir sraige kaip putpeles kiaushinis tai nenuostabu kad nuo 1500rpm
> vazhiuoja (o tiksliau nevazhiuoja visai). Hint - pabandykit VAG 103kw ir
> 125kw tam pachiam kebule 2.0tdi CR. Pamatysit kad 103kw versija puchia
> ankschiau bet pas 125kw traukos testinumas geresnis. Sprendimas - biturbo
> kas ir padaryta pas bmw x35d. O shiuo atveju nezinau ar verta shiknoj
> plastelino ieskot, pasitikrink vakuuma ar yra bent jau -0.6 ir tiek. Jei
> tokia torko kreive visiskai netenkina siulau sesti i elektromobili, ten
> pesh
> nuo 0rpm :D
>
> "dpi"  wrote in message news:mv8lin$r8n$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tai ka, nera 320d turetoju?  110kw ir 120kw turetu vienodai elgtis. Abu su
> VNT turbom, tik valdymas skiriasi.