tai viskas elementariau nei elementaru. kuo mazesne turba tuo ankschiau uzhpesha, bet tuo mazhiau powerio ish litro. Jei ten koks 1.9 tdYYnas su 66kw ir sraige kaip putpeles kiaushinis tai nenuostabu kad nuo 1500rpm vazhiuoja (o tiksliau nevazhiuoja visai). Hint - pabandykit VAG 103kw ir 125kw tam pachiam kebule 2.0tdi CR. Pamatysit kad 103kw versija puchia ankschiau bet pas 125kw traukos testinumas geresnis. Sprendimas - biturbo kas ir padaryta pas bmw x35d. O shiuo atveju nezinau ar verta shiknoj plastelino ieskot, pasitikrink vakuuma ar yra bent jau -0.6 ir tiek. Jei tokia torko kreive visiskai netenkina siulau sesti i elektromobili, ten pesh nuo 0rpm :D "dpi" wrote in message news:mv8lin$r8n$1@trimpas.omnitel.net... Tai ka, nera 320d turetoju? 110kw ir 120kw turetu vienodai elgtis. Abu su VNT turbom, tik valdymas skiriasi.