Tema: Re: 320d turbo lag
Autorius: Arnas
Data: 2015-10-11 18:44:31
o kas tie 500Nm kai redlainas prie 4500rpm? benzinas su 400Nm klijuos prie 
sedynes labiau nei tas traktorius su 500Nm papu kuris labai greit baigiasi. 
tarkim 3chiu begiu
vienoda greiti pasiekia traktorius su 500Nm ir benzas su 400Nm, pas 
traktoriu 4500 redlainas pas benza 6800, pas benza bus 1.5 trumpesnis 
perdavimas. Tai kad dyzelis klijuotu prie sedynes kaip 400Nm benzas kiek jis 
turi turet Nm? 600.

"Igaliotinis"  wrote in message news:mvd409$od6$1@trimpas.omnitel.net...

bet bendzo panashaus su 500nm tai net nera

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
news:mvai7b$7vr$1@trimpas.omnitel.net...
> nu pagaliau! :)
>
> On 2015.10.10 10:07, Arnas wrote:
>> traktoristai turbut pamirsta kad visai kitas perdavimas pas dyzelius del
>> ankstyvo redlaino (4500rpm). Nes jei paimt benza su ta pachia mase ir
>> 500Nm tai pesha kaip reikiant o dyzelis su 500Nm tai kas? varganas 530d
>> su 218ag/231ag?
>>
>> "dpi"  wrote in message news:mv8oe4$s6g$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Nunu. Sitas dyzeliukas prie 1500rpm jau turi 280nm (328i maximuma), o 
>> prie
>> 2000rpm - 350nm ir atitinkami daugiau galios.  Benzinas jo galia
>> pasiveja ir
>> aplenkia tik prie gerokai aukstesniu apsuku.
>> Bet siuo atveju kai "neveikia", tai sunku palyginti. Benzinas jautriai
>> reaguoja i pedalo paspaudima, bet gal vistiek truputi silpniau eina. 320d
>> nuo 2200-2500rpm smagiai eina, bet trumpai tos laimes, nes greit apsukos
>> baigiasi, ir nesinori netoli redlino drozhti. Todel tikrai nepatogu po
>> miesta maltis (ypac kai megsti spausti).
>>
>>
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:mv7otf$90e$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> na ir dar reiktų 320d nelygint su 328i ;). Nes pastarojo konktekste tai
>> nei torko nei nieko nėra :)
>>
>