Tema: Re: 320d turbo lag
Autorius: 911
Data: 2015-10-14 10:22:39
ne brc gi tos masinos, jei jie oir turi kazko savo tai ten nykstamai mazas procentas.
esu ten sekmingai pardaves tokia nelikvidzia scania, ateini pasirasai sutarty kad jiem nuo sumos ten tarkim 5%
Jie savo ruoztu duoda laikyt ju aikstelej, graziai nufotkina, deda skelbimus ir interesantams aprodo.
Paskui tau paskambina ir pasako va yra toks deal'as tinka ar ne, nu sakai ne, pardavineja toliau, tada paskambina ir sako niekam nahui nereikia to lauzho gal pamazinam kaina, ok pamazinam arba nepamazinam nu ir t.t.
Isipisinejau isipisinejau kol finale po 1,5m paskambino ir sako yra klientas, bet lb retai cia jau kas skambina, duoda ten kazkiek, ok sakau - nusiunciau brc saskaita kad apsimoketu uz ta scania ir tiek ziniu.
Aisku prapisau per tuos 1,5m kokius 8keu, nu bet pats durnas ir situacija keitesi akyse :)