Pas mane E83 3.0D 150kw automatas. Ir nesuprantu as jo traukos. Pradedant vaziuot tupas visiskai. Iki 2500rpm reik sukt kad trauktu. Ir tik nuo ~3000rpm sauna kaip i subine kas ispirtu. Tuo tarpu vaziuojant apie 80kmh prie ~1800rpm ir spustelejus bizki tapke jis normaliai traukia. Noras yra isbandyt pas kazka analogiska kibira kaip vazuoja, gal as cia tik ieskau slieku ten kur ju ner. "dpi" <a@a.lt> Wrote in message: > M47t2 120kw > Prie kiek apsuku turetu pasijausti turbinos "suolis"? > Pas mane nuo mazu apsuku traukia silpnokai iki 1900-2000, tada juntamas > galios suolis iki ~2500 ir toliau vel tolygus galios kilimas. > Mano pirmas dyzelis, tai supratimo dar ne daug. Pirma isvada buvo, kad > isgirtas dyzeliu sukimo momentas yra mitas. Daug kas guode, kad taip jau su > BMW yra - be 2k RPM netraukia. Va WV, Volvo, ..., kitas reikalas. > Bet kiek apsisvieciau uzsienio forumuose, pvz yra besiskundzianciu, kad > sugedo ir nebetraukia prie mazu apsuku, tik nuo 2-3k. Ir randa gedimus, > pataiso. Vel traukia nuo 1.5-1.6k tolygiai. > Diagnostinau ir pats, ir i diagnostiku servisa veziau: klaidu nera, visi > parametrai gan geri. Slegis staigiai kyla tik nuo ~2k. > Pradzioj servisas sake, kad truksta to slegio, dabar, kad cia matyt norma, > be reikalo ieskau. Parekomendavo, nuvariau pas chipuotoja, pravaziavo, sako > na kaip ir normaliai, be 2k turbos nelabai pucia. > As pasimetes :) Ar tikrai sie varikliai neturi traukti be 2-2.5k? Ar > dauguma sugede, ir jau tikima kad neturi traukti? > > > ------- > 328i > 320d > > -- ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/