Tema: Re: 320d turbo lag
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-10-11 20:11:55
čia jei tau kažkas kelia nuostabą, tai net nežinau ko palinkėt, sėkmės 
jaučiu :)

On 2015.10.11 19:51, dpi wrote:
> "103kw", prie 1750rpm, "torkas"? :D
> Sukimo momentas nurodomas 3-4 pavara?
> Ziuriu savaitgalio veltui nesvaistai :D
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:mvdm31$shr$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nes 103kW torkas atsiranda prie 1750rpm.
>
> Beje, turim omeny, kas tie deklaruoti NM kokia trečia ar net ketvirta
> tik pavara
>
> On 2015.10.10 16:22, dpi wrote:
>> Prie ko cia VAGai, 66kw, 103kw ir biturbo.
>> As klausiu, kaip turi vaziuoti 320d 120kw (manau taip pat ir 110kw)?
>> Tiksliau as isitikines, kad galios suolis turi jaustis 1500-2000rpm. Nes
>> prie 2000rpm yra max sukimo momentas. WEBe yra nemazai patvirtinanciu
>> pasisakymu.
>> Tik keista, kad cia nera tokiu, ir kad net servisai tiki, kad tik prie
>> 2500 atsiranda pilnas sukimo momentas.
>>
>> Prie ko cia vakumas?
>> Tokia kreive, kaip parodyta e90, mane tenkintu, tik kad dabar pas mane
>> taip nevaziuoja.
>>
>>
>> "Arnas"  wrote in message news:mvadrr$731$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> tai viskas elementariau nei elementaru. kuo mazesne turba tuo ankschiau
>> uzhpesha, bet tuo mazhiau powerio ish litro. Jei ten koks 1.9 tdYYnas su
>> 66kw ir sraige kaip putpeles kiaushinis tai nenuostabu kad nuo 1500rpm
>> vazhiuoja (o tiksliau nevazhiuoja visai). Hint - pabandykit VAG 103kw ir
>> 125kw tam pachiam kebule 2.0tdi CR. Pamatysit kad 103kw versija puchia
>> ankschiau bet pas 125kw traukos testinumas geresnis. Sprendimas - biturbo
>> kas ir padaryta pas bmw x35d. O shiuo atveju nezinau ar verta shiknoj
>> plastelino ieskot, pasitikrink vakuuma ar yra bent jau -0.6 ir tiek. Jei
>> tokia torko kreive visiskai netenkina siulau sesti i elektromobili, ten
>> pesh
>> nuo 0rpm :D
>>
>> "dpi"  wrote in message news:mv8lin$r8n$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Tai ka, nera 320d turetoju?  110kw ir 120kw turetu vienodai elgtis.
>> Abu su
>> VNT turbom, tik valdymas skiriasi.
>