butent. ir pesha tie 2.0Tfsi visam diapazone ir lengvai ~260-270ag pasidaro bet lietuviui reik nujoto dyzeliuko su 179kkm rida ish kauno turgaus (reali 350-400). "911" wrote in message news:mvehq6$5r3$1@trimpas.omnitel.net... jus pasiziekit y kalendoriu ir acigaukit a5 2.0tfsi quattro va katik po savaitgalio - kaunas - nida - per kaimus minges etc - jurbarkas -kaunas 8,5l/100km normaliai vaziuojant dar litriuka manau drasiai galima numest, nes buvo visada ~+30kmh mieste - 10. Tai kokio bybio ten kazkoki traktoriu pirkt ir pistis su visom tom nesamonem? del 1eu simtui km? Kiek keule tavo jama? tikrai 10 mieste, tai kur ten ta ekonomija ir smagumas? "Igaliotinis" <spam@rlc.sm> wrote in message news:mvedc8$4ga$1@trimpas.omnitel.net... > tai cia del to bendzas be gazo uzgesta? :) > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:mve75f$2ap$1@trimpas.omnitel.net... >> bet tu trasmisijos perdavimus įvertini? >> >> On 2015.10.11 20:29, dpi wrote: >>> Na pagaliau! :) >>> Aisku kad nera jokio sportinio intereso. Ir nera jokiu problemu su benzu >>> vazinet aukstesnemis. Tik cia kazkas bande paneigti, kad torkas didesnis >>> pas dyzelius (ir turbo benzus). Ir kad benzas trauktu reikia aukstesniu >>> apsuku. >>> >>> >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:mve5ht$1pu$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai tik su viena sąlyga - yra sportinis interesas važinėt tomis pačiomis >>> apsukomis. Jei važiuot nežiūrint į tachometrą - kame ten benzo >>> problemos? >>> >>> >>